16 Şubat 2011 Çarşamba

PERFORMING ARTS WORKSHOP

BİLGİ EĞİTİM’DEN SAHNEYE….
PERFORMING ARTS WORKSHOP

İstanbul Bilgi Üniversitesi Bilgi Eğitim Performing Arts başlığı altında yeni bir programı hayata geçiriyor… Dünyanın sayılı sanatçılarının eğitim vereceği programın ilk konuğu ünlü oyuncu koçu, yönetmen ve Elia Kazan’ın pek çok oyunun başrol oyuncusu  Barbara Poitier. Actors Studio’nun yönetim kurulu üyesi olan Poitier aynı zamanda Actors Studio’nun Yazarlar-Yönetmenler Birimi’nin de kurucusu.
Poitier halen Actor Studio’da oyunculuk dersleri vermekte.


Merve Taşkan’ın koordinatörlüğünde düzenlenen Performing Arts Workshop’un ilk workshop’u 25-26-27 Şubat ile 2-3-4-5 Mart tarihleri arasında gerçekleştirilecek ve Barbara Poitier Metod Oyunculuğu workshopu yapacaktır.



Workshop Tarihleri:
*25-26-27 Şubat --- 2-3-4-5 Mart  (10:00- 17:00)
*Katılım 16 kişi ile sınırlıdır.
* Lütfen başvurularınızı 21 Şubat’a kadar yapınız. 21-22 Şubat’ta ön mülakatla başvurular değerlendirilecek ve seçilen 16 kişi workshopa katılacaktır.
Program Bedeli: 2.500 TL.
Bilgi Ünverstesi öğrecileri ve çalışanlarına %10 indirim
Ayrıntılı Bilgi için: 0212 311 51 79 - 444 0 428

Daha ayrıntılı bilgi İçin:  bilgiegitim@bilgi.edu.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder